Wednesday 3 July 2013

SECRET BUST UP










SECRET BUST UP

PAKEJ 1

HARGA : RM110

FREE POSLAJU


1 KOTAK ADA 30 SACHET

SETANDING KAPSUL HORMON -

sekotak ada 30 sachet, sekotak ada 240,000mg
pueraria mirfica berat : 750 gram 25gram X 30 sachet

Lima Bahan Utama dalam Secret Bust Up Pueraria Mirifica

- 8000mg pueraria mirifica setiap sachet
- 6000mg marine collagen setiap sachet
- 6000mg vitamin c setiap sachet (kandungan 6000mg vitamin c bertujuan mempercepatkkan penyerapan pueraria mirifica dalam tubuh)
-1000mg glutathione setiap sachet (sumber glutathione daripada enzim buah-buahan termasuk buah maquiberry) campuran madu lebah, apricot extract dan tomato extract.

- Fungsi Pueraria Mirifica Terhadap Tubuh Wanita ~ membesarkan payudara yang kecil dan leper. ~ memejal dan menegangkan payudara kendur. ~ mengangkat dan membentuk semula struktur payudara yang jatuh disebabkan faktor lanjut usia. ~ membentuk semula lekuk tubuh terutama pada pinggul dan payudara. ~ mengangkat bentuk pinggul supaya nampak terletak dan menarik.

- Fungsi Marine Collagen 6000mg dalam produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica ~ mengangkat dan menegangkan payudara lembik dengan efektif kerana collagen bertindak bersama phytoestrogen menegangkan kulit kendur sekitar payudara. ~ Collagen adalah juzuk utama dalam organisasi knot (knot organization). Ia boleh menyokong lekuk badan manusia, melaksanakan bentuk badan yang sempurna seperti mengembalikan keanjalan payudara dan pinggul. ~ memberi kulit yang anjal dan cantik dengan cepat kerana kandungan collagen yang tinggi iaitu 6000mg collagen. ~ menganjalkan kulit berkedut disebabkan pertambahan usia ~

memutihkan kulit kusam kerana collagen bertindak menghasilkan kulit muda remaja .

- Fungsi Glutathione 1000mg dalam produk Secret Bust Up Pueraria Mirifica ~ melambatkan munculnya tanda-tanda penuaan seperti kedut, rambut gugur, beruban, pigmentasi, kulit kusam dan lain-lain. ~ mempengaruhi antioksidan lain seperti Vitamin C & Vitamin E untuk bekerja dengan lebih optimal.

~ Diberi jolokan sebagai MASTER ANTIOKSIDAN kerana telah diakui oleh para ahli perubatan antarabangsa bahawa belum ada antioksidan lain yang mampu menyamai kekuatannya. ~ Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan

No comments:

Post a Comment